Moving!!!~> Blogspot

byebye wordpress…

IndecentDecendant is now moving to blogspot…

mwahahaha

indecentdescendant.blogspot.com

Leave a comment »

stupid petrol price rises

RIDERS OF PHN500, announcement!! THERE WILL BE A FEW CHANGES NEXT SEMESTER!!!
1. only 3 passengers
2. all passengers must, MUST wear seat belts
3. refuel 2 times a month
4. may require u to pay half of the fuel price

Comments (2) »

Youtube tip

hi guys. have u been on youtube lately? i have. n i found this vid telling how to make the vid looks more nicer. its really simple, all u have to do is add this ;  &fmt=18  at the end of the vid’s url. ive tried it n it works. well, atleast on most vids. it helps make the vid in High def or higher def. anyway. just wanna share what i know. bbye. oh.. heres some proof…after 
before.. not rly much diff huh… but there is diff rite/??

Comments (5) »

Lil mama – shawty get losse

lill ama aint got may super hits but those which hit the list rly cath my attention/

Leave a comment »

see this retards

pocoyo is cute so e is excused

Comments (1) »

have u ever felt this?

have u ever felt like u wanna start a new beginning. but then, there are still a few things dragging u, stopping u from doing so. its like ur on a car with no gas. u cant go nowhere. ur stuck. u cant go anywhere cuz u still have things to end, things to tell, things to confess. i dunno. maybe its just me. but, oliday gotta be the most depressing oliday i ever have. ppl see i sound cheery. my YM status always cheery. but then thats just the surface. God knows how the inside is feeling. hmm… wanna try vry hard to start over.. bbye

Comments (1) »

ain’t this kinda catchy?

i meant the music not the vid. anyway, the song was the opening song for the Disney channel’s comedy series; Wizards of Waverly Place (gosh ain’t that clear enough). sung bby one of the cast, Salena Gomez. i hate the show love the song. so what.

Comments (1) »